Dag 16 dinsdag 17 februari New York - Reisverslag uit New York Island, Verenigde Staten van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dag 16 dinsdag 17 februari New York - Reisverslag uit New York Island, Verenigde Staten van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 16 dinsdag 17 februari New York

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

18 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York Island

Vandaag vroeg op, om 03:15 uur opgestaan en om 4:00:uur vertrokken naar het vliegveld. Dat ging allemaal prima en na een heleboel contoles zijn we om 7:00 uur vertrokken naar New York waar we iets na 12 uur lokale tijd veilig geland zijn. De omstandigheden waren nogal wat anders, er lag sneeuw en de temperatuur was onder nul. nadat we ons gesetteld hadden zijn we de stad ingegaan met de metro nadat we eerst een weekkaart voor de metro gekocht hadden. Dat ging prima en al snel liepen we miden in het centrum op Times Square. Wat een belevenis overal grote billboards en een gigantische drukte. Allemaal heel gezellig, ook het eten bij restaurant Fridays op Times Square was leuk. Een gigantische tent maar helemaal vol.

• 18 Februari 2015 - 20:32

Ilse:

Gaaf hoor! Heel veel plezier nog de laatste dagen! Dikke kus van Maureen en Alex!

Tags: new York