Dag 1 en 2 28 en 29 oktober - Reisverslag uit Kathmandau, Nepal van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 28 en 29 oktober - Reisverslag uit Kathmandau, Nepal van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 28 en 29 oktober

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

29 Oktober 2013 | Nepal, Kathmandau

Een stormachtige vertrekdag met windstoten tot windkracht 10. Door het slechte weer heeft Hans ons weggebracht naar Almere centrum. Onderweg besloten we om mee te rijden naar Schiphol. Het was erg druk maar we waren ruim op tijd op Schiphol. We vertrokken een uurtje later door het slechte weer. We merkten er verder weinig van, de vlucht is verliep prima maar was wel erg lang.(totaal 19 uur) In Kathmandu waren we vlot door de douane heen. Op het vliegveld meteen een lokale telefoonkaart gekocht voor 600 rupee. Heel vriendelijke behulpzame mensen die me daarmee geholpen hebben. Na het inchecken in het hotel zijn met zijn vijven nog de stad in gegaan en daar hebben we met live dans wat gegeten

• 29 Oktober 2013 - 17:58

Laura:

Goed te horen dat jullie ondanks de storm toch goed vertrokken zijn. Je bericht maakt me nieuwsgierig, hebben jullie ook meegedaan aan de livedans? En zo ja, zijn daar beelden van? :)

• 29 Oktober 2013 - 18:27

José:

Zo te horen niet luchtziek geweest wat goed had kunnen zijn met zon harde wind. Morgen nog een dagje Kathmandu en dan op naar jullie tocht. Fijne dag morgen

• 29 Oktober 2013 - 18:38

Ad:

ja als de kater van huis is begint hij gelijk te dansen leuk he

• 29 Oktober 2013 - 18:46

Frits:

Goed te horen dat jullie de storm hebben overleefd. Na 19 uurvliegen zal je toch wel blij zijn dat je er eindelijk bent. Nu kan de tocht beginnen. We zijn benieuwd. We hebben al wat foto's gezien op Google earth.

• 29 Oktober 2013 - 23:32

Dimphie:

Dat wordt vast genieten daar.Fijn dat de reis goed verlopen is.
    geniet van het vervolg

• 30 Oktober 2013 - 15:07

Anita:

Op naar de top. Hoop dat je veel inspiratie op doet tijdens de tochten. Geniet er van. Wij redden ons wel 3 weken zonder je ;-)

Tags: kathmandu