Dag 18 woensdag 15 maart Georgetown Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dag 18 woensdag 15 maart Georgetown Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 18 woensdag 15 maart Georgetown Dubai

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

16 Maart 2017 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag een reisdag, opgestaan en de koffers gepakt en weer op weg. Onze chauffeur was erg ruim op tijd om de files voor te zijn. Voor 10:00 uur waren we al op het vliegveld. We vlogen om 12:40 uur. We hadden alle tijd voor een kop koffie. Alles verliep probleemloos en na een vlucht van 45 minuten waren we in Kuala Lumpur. Daar moesten we onze eigen koffers ophalen en later ook weer inchecken, omdat we over stapten naar een internationale vlucht. In Kuala Lumpur hebben we bijna al onze Ringit kunnen opmaken voordat we aan boord gingen van onze vlucht naar Dubai. Vlucht naar Dubai is goed verlopen. In Dubai NOL kaart gekocht voor de metro en waren in 10 minuten in het hotel.