dag 17 maandag 14 maart Penang Georgetown - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Harry en Jose - WaarBenJij.nu dag 17 maandag 14 maart Penang Georgetown - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

dag 17 maandag 14 maart Penang Georgetown

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

14 Maart 2017 | Maleisië, George Town

Dag 17 maandag 14 maart Penang Georgetown
Een vrije dag om zelf in te vullen. Na het ontbijt zijn we tegen 10:00 uur op pad gegaan om eens rond te kijken in de 1e Avenue Mall. Een van de grote winkelcentra in Georgetown, de vraag is wat je er niet kunt kopen. Er zijn natuurlijk wel koopjes maar het meeste is net zo duur als in Nederland en ook de winkels zijn ongeveer hetzelfde. Nadat we geluncht hebben zijn we weer teruggelopen naar het hotel en hebben een taxi besteld om naar de botanische tuin van Georgetown te gaan. Het was een Über taxi die ons welgeteld 8,23 Ringit kostte, omgerekend ongeveer € 2,00. Een mooie tuin met mooie bloemen en een heleboel aapjes. Heerlijk zitten in de schaduw onder de bomen. Vanuit het waterval café hebben we een normale taxi terug besteld die kostte dit keer wel 30 Ringit(ongeveer € 7,00), nog een koopje.
Terug bij het hotel lekker gezwommen onder het genot van een biertje.
’s Avonds bij het lokale restaurantje weer ons take away dinner opgehaald.
Bij het hotel werd dat voor ons gratis op borden uitgeserveerd. Prima lekker eten voor 40 Ringit, dat is € 10,00

• 14 Maart 2017 - 11:07

Bas Dekkers:

Heb je uberhaubt nog iets gehad aan de 2 ringit?! LOL

• 14 Maart 2017 - 11:09

Bas Dekkers:

Volgends de kaart bij je reisverslag zitten jullie nu in Balingen (Duitsland)...
    hoe doen jullie dat toch..
    greetz

• 14 Maart 2017 - 11:31

Harry En Jose :

2 Ringit is een dikke fooi(€0,5)