Dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Terskol, Rusland van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dinsdag 2 augustus - Reisverslag uit Terskol, Rusland van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dinsdag 2 augustus

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

02 Augustus 2016 | Rusland, Terskol

We gaan op pad voor onze eerste acclimatisatie tocht naar 3100 mrt. Het was er warm en het omhoog was heel erg steil. Ik en Bas hadden beiden onze grote rugzak bij die goed gevuld was. Ik had het daar best wel moeilijk mee, het zweet gutste wan mijn lijf. Onze gids Serge had maar een kilo of 5 bij en die gaf me min of meer de opdracht om de rugzak te ruilen. Ik had het daar wel even moeilijk mee maar het ging daarna veel beter. Het was een mooie maar wel een zware tocht zowel omhoog als omlaag. Op het hoogste punt hebben we een heerlijke bessenthee gedronken. Onderweg waren er prachtige uitzichten ook op de Elbrus. Daar gaan we morgen heen

  • 04 Augustus 2016 - 16:37

    Rob:

    Ik zou zeggen doe de hele reis een gids. Maakt het iets makkelijker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry en Jose

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 142206

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 19 Maart 2017

Maleisië Borneo en Dubai

01 Augustus 2016 - 12 Augustus 2016

Beklimming van de berg Elbrus in Rusland

02 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Costa Rica

28 Oktober 2013 - 15 November 2013

Trekking naar Basecamp Mount Everest in Nepal

17 Februari 2013 - 11 Maart 2013

Vietnam en Cambodja

Landen bezocht: