Dag 10 woensdag 11 februari naar San Antoinio - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dag 10 woensdag 11 februari naar San Antoinio - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 10 woensdag 11 februari naar San Antoinio

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

11 Februari 2015 | Costa Rica, Quepos

Vandaag zijn we teruggereden naar het gebied waar het duidelijk natter is en zo komen we weer terug in het regenwoud.
De natuur is hier duidelijk mooier, alles is groener maar het gaat dan ook heel wat sneller regenen. Bij Canas was het al anderhalve maand droog geweest.
Onderweg spotten we een aantal hele grote ara's. Een prachtig gezicht deze vogels in de vrije natuur. We reden langs de weg die langs het strand loopt, onderweg zagen we de kustlijn die doorgaat voor de mooiste van Costa Rica. Het strand zag er inderdaad uit als een plaatje. Hier zijn ook hele grote palmplantages waar ze palmolie winnen van de vruchten die ze uit de palmen hakken. Bij aankomst in het hotel Mimos kregen we een kamer met 2 tweepersoons en 2 eenpersoons bedden, lekker ruim dus en gelukkig geen muggen. Zodadelijk gaan we met zijn allen naar het stand om naar een hele mooie zonsondergang te bekijken.

• 12 Februari 2015 - 11:05

Riky En John Van Dortmont:

Genieten is het van jullie verslagen. Zo te lezen een prachtig land.
    Nog heel veel plezier samen. Groetjes