Dag 1 maandag 2 februari - Reisverslag uit Staveren, Nederland van Harry en Jose - WaarBenJij.nu Dag 1 maandag 2 februari - Reisverslag uit Staveren, Nederland van Harry en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 1 maandag 2 februari

Door: Harry de Meijer

Blijf op de hoogte en volg Harry en Jose

04 Februari 2015 | Nederland, Staveren

'S morgens vroeg op voor het ontbijt en daarna om 6uur met de shuttlebus vertrokken naar het vliegveld. Heerlijk relaxt. Het vliegtuig vertrok uiteindelijk om 10:30 uur Na een voorspoedige reis waren we om 13:55 uur aan in Houston. Om 17:46 zouden we weer vertrekken naar San jose in Costa Rica. Met een half uurtje vertraging (de crew stond vast bij immigration)konden we verder vliegen vanaf Houston. De tijd kon 7 uur achteruit, om 21:25 kwamen we aan in San Jose Op het vliegveld, uiteindeljk waren we om 23.00 uur bij ons hotel.

• 16 Februari 2015 - 19:56

Frits En Adrie:

We zien, dat de verslagen uitgeput raken. Dat duid er kennelijk op dat jullie reis in Costa Rica bijna voorbij is. Jullie hebben wel veel meegemaakt en gezien. Ook wij hebben genoten van de verhalen de prachtige foto's. Wat een indrukken nemen jullie mee. Over enkele dagen vertrokken jullie dan nog naar New York. Dat zal nog wel een overgang zijn van 35 gr. Naar -8 gr met een luchtvochtigheid van 35%. Geniet er nog maar even van. Dat spreken we elkaar binnenkort weer. Gr. Adrie en Frits

Tags: costa Rica